رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: 2 هزار و 800 نفر بر انتخابات استان ایلام نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  نادر ملک حسینی در نشست با اعضای هیات نظارت شهرستان دهلران اظهار کرد: 675 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرا مردم استان در این انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 22 هیات نظارت بر انتخابات در استان تشکیل شده استف تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی در سطوح عمومی و تخصصی برای اعضای نظارت در استان برگزار شده است و ‌همچنان ادامه دارد.

فرماندار دهلران نیز ‌در نشست اظهار کرد: بیش از 2 هزارنفر متولی امر انتخابات در شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه این افراد کار برگزاری انتخابات در شهرهای چهارگانه و57 روستای شهرستان را برعهده دارند، ادامه داد: 99 شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر خواهند شد که از این تعداد 84 شعبه ثابت شهری و روستایی و15 شعبه نیز سیار روستایی است.

فرماندار دهلران به مشارکت 92 درصدی مردم دهلران در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ولایت مداری‌، احساس مسوولیت و پایبندی مردم به نظام موجب این حضور شد.

علیزاده اظهار کرد: مردم دهلران این بار نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با توجه و عمل به منویات رهبری وبصیرت ولایتمداری کارنامه درخشانی از خود در انتخابات 24 خرداد به یادگار خواهند گذاشت.

وی بر فراهم بودن ساز وکار ها برای برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تشکیل هیات‌های اجرایی و نظارت، اجرای دو مرحله مانور انتخابات، تشکیل ستاد پیگیری جرایم انتخاباتی و تشکیل کمیته‌های چهارگانه انتخابات از مهم‌ترین اقدامات انجام شده است.

فرماندار دهلران با اشاره به وجود تعامل سازنده بین هیات‌های اجرایی و نظارت در شهرستان گفت: اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت با عمل به قانون و انجام وظایف آماده برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم در شهرستان هستند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: ایلام ، انتخابات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.