رئیس کمیته راگبی خراسان‌رضوی گفت: رقابت‌های آسیایی راگبی اوایل مهر ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جلال جهانبخش اظهار کرد: رقابت‌های آسیایی راگبی اوایل مهر ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

جهانبخش تصریح کرد: تاکنون حضور تیم‌هایی از کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان و همچنین چند تیم داخلی در این رقابت‌ها مشخص شده است.

رئیس کمیته راگبی خراسان‌رضوی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را بررسی توان تیم‌های راگبی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تیم راگبی منتخب استان با تلاش بازیکنان و مربیان به آمادگی نسبتا خوبی دست یافته و امیدواریم تا زمان برگزاری مسابقات، تیم به آمادگی کامل برسد.

وی ادامه داد: پس از این مسابقات، تیم شرایط ایده‌آلی را به منظور حضور در لیگ برتر کشور که از دی ماه آغاز می‌شود، به دست می‌آورد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: متاسفانه در فصل گذشته لیگ برتر کشور به واسطه بروز برخی مسائل به گروه ب منتقل شدیم که امیدواریم با کسب عنوان در این گروه و بازگشت به گروه الف، ناکامی فصل گذشته خود را جبران نماییم.

رئیس کمیته راگبی خراسان‌رضوی با اشاره به جوان و بومی بودن تمام بازیکنان تیم خراسان‌رضوی، گفت: هر چند تیم راگبی استان، جایگاه مناسبی در سطح کشور دارد؛ اما در صورتی که این ورزش مورد توجه بیشتر مسئولان قرار بگیرد، به دوران اوج خود باز می‌گردد.

وی بیان کرد: به منظور تقویت پایه این رشته ورزشی در استان، چهار کمیته ویژه آموزشی به منظور آموزش رایگان علاقه‌مندان به راگبی در نظر گرفتیم./س

 

برچسب ها: برگزاری ، راگبی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.