نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه وظیفه همگان است.

سید سعید زمانیان دهکردی افزود: راه موفقیت و رفع مشکلات مختلف استان چهارمحال و بختیاری، همراهی، همدلی و تعامل مسئولان با یکدیگر در راستای حل مشکلات مردم است.
وی، از رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با بیان ضرورت تعامل مدیران دستگاه های استانی با نمایندگان، تصریح کرد: ضروری است به نامه هایی که از سوی نمایندگان به مدیران ارجاع می شود، جواب قانونی دهند.
زمانیان دهکردی، با اشاره به اینکه سفرهای شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران استانی سنت حسنه ای است که باید استمرار یابد، اظهار داشت: حضور مسئولان درمیان مردم، روند حل مشکلات آنان را سرعت می بخشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمامی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید در اولویت قرار گیرد و تامین نیازهای زیرساختی روستاها و مناطق محروم نیز باید در توزیع اعتبارات و برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.
وی، با اشاره به برگزاری دو انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور گفت: اعتماد مردم به مجریان از عوامل مؤثر حضور مردم پای صندوق های رای و خلق حماسه سیاسی در کشور است./س
برچسب ها: حفظ ، نظام ، ولایت فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.