رییس هیات نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای نگهبان جمهوری اسلامی سه نفر را از میان 9 نفر به عنوان کاندیدای احراز صلاحیت شده در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری این استان معرفی کرد.

حجت الاسلام ˈقدرت الله خرم روزˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید ˈشرف الدین ملک حسینیˈ، ˈمحمد غیاثیˈ و ˈمحمدحسن زالیˈ معروف به (فاضل گلپایگانی) سه فرد احراز صلاحیت شده نهایی از سوی شورای نگهبان هستند.
وی با اشاره به اینکه قانون اساسی به صراحت وظایف مهم هیات های نظارت شورای نگهبان در امر برگزاری انتخابات را مشخص کرده، بیان کرد: این هیات در راستای وظایف و رسالت قانونی خود عمل خواهد کرد و به هیچ وجه دنبال مچ گیری نیست.
خرم روز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری را به رعایت قانون و اخلاق و ادب اسلامی در تبلیغات خود فراخواند و اظهار کرد: باید هر فردی به جای تخریب، تهمت و توهین به سایرین به بیان برنامه های خود در این صحنه بپردازد.
وی عنوان کرد: بیش از چهار هزار نیرو در کهگیلویه و بویراحمد و در قالب هیات های نظارت با همکاری هیات های اجرایی، بازرسی و سایر دست اندرکاران فرآیند برگزاری انتخابات باشکوه 24 خرداد امسال را بررسی خواهند کرد.
خرم روز بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با هیات نظارت شورای نگهبان و ستاد انتخابات این استان و کشور تاکید کرد./س
برچسب ها: انتخابات ، رهبری ، صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.