مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان از آغاز فعالیت اجرایی اردوهای هجرت 3 و جهادی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ذبیح‌الله علی بابایی اظهار کرد: اردوهای هجرت سه و جهادی در سال جاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، اردوهای هجرت 3 و جهادی از تیرماه سال جاری آغاز می‌شود، خاطر‌نشان کرد: برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته سازمان بسیج سازندگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، سازمان‌های بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، دانشجویی، طلاب، مساجد و محلات، اصناف، جامعه پزشکی و متخصصین بسیجی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اردوهای هجرت 3 و جهادی را اجرا می‌کنند.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج سازندگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و سازمان‌های بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان و طلاب در عرصه بهسازی، مرمت و زیباسازی مدارس اقدام می‌کند.

علی بابایی با اشاره به‌کارگیری دانش‌آموزان برادر و خواهر بالای 15 سال در فصل تابستان در قالب اردوهای طرح هجرت 3 یادآور شد: همچنین این سازمان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و موسسه نگار نصر در زمینه آموزش و ترویج طرح‌های با مقیاس کوچک از جمله پرورش و تولید مرغ و تخم‌مرغ بومی، قارچ خوراکی، پرورش ماهی و تولید کرم ورمی کمپوست در زمینه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در طول سال فعالیت و همکاری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اساسی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه اقتصادی صورت می‌گیرد، ادامه داد: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط این سازمان با پشتیبانی و همکاری قرارگاه سازندگی قرب کوثر در سطح استان در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان احداث مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، غسالخانه و مجموعه ورزشی در مناطق محروم را از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی در سال جاری برشمرد.
برچسب ها: زنجان ، اردو ، حجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.