مدير شوراياران منطقه 19، از اجراي طرح مجمع معتمدان جنوب پايتخت در اين منطقه خبر داد.

عزيز‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح مجمع معتمدان جنوب پايتخت به منظور رفع مشکلات شهروندان، کاهش فاصله طبقاتي جنوب و شمال شهر تهران و رفاه حال شهروندان جنوب شهر تهران در دست اجرا است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: با توجه به پيش‌بين‌هاي انجام شده شوراياري و احتمال منتفي شدن مسائل شوراياري مجمع معتمدان محلات جنوب پايتخت راه اندازي شد.
عزيز‌نژاد ادامه داد: اين مجمع حدود 3 ماه فعاليت خود را آغاز نموده و در مناطق 14 تا 20 و در 110 محله در پهنه جنوب تهران راه اندازي شده است.
وي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: کليه معتمدان محلات جنوب شهر تهران، از جمله علما، امنا، دانشجويان، نخبگان، نمازگزاران، بسيجيان، ورزشکاران و ساير معتمدان محله مي‌توانند با عضويت در مجمع معتمدان مشارکت و همکاري داشته باشند.
عزيزنژاد در پايان با اشاره به اقدامت اجرايي اين طرح افزود: نياز سنجي در محلات جنوب تهران، آماده‌سازي منشور توسط متخصصان مجمع معتمدان محلات پايتخت تعيين مرام‌نامه مجمع معتمدان، اختصاص سايت ويژه مجمع، ارزيابي و رسيدگي مشکلات و معضلات شهروندان، از اقدامات اجرايي مجمع معتمدان محلات پايتخت است./ف

برچسب ها: طرح ، مجمع ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار