استاد حوزه و دانشگاه گفت: در شرایط کنونی کشور نیازمند رئیس جمهوری متخصص در امور فرهنگی است و رهبر معظم انقلاب هم بارها بر مسئله فرهنگ و اصلاح فرهنگی تاکید فرموده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با بیان اینکه در گذشته وقتی می‌خواستند انتخابات پرشوری برگزار شود برخی افراد فضا را سیاه و سفید می‌کردند اظهار کرد: بعضی اشخاص خود را مصلح کل می‌نامیدند و دیگران را به طالبانیسم متهم می‌کردند.

وی افزود: گاهی اوقات با هیجانات ناصحیح شور انتخاباتی بیشتر می‌شد و این مخالفت‌ها به دشمنی تبدیل می‌شدند اما باید دانست اگر یک طرف این بازی را شروع کند طرف دیگر هم در امان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام جز به نابودی ایران و ملت ما قانع نمی‌شوند گفت: اگر کمی در مقابل استکبار کوتاه بیاییم از ما می‌خواهند توبه نامه بنویسیم و علیه انقلاب فعالیت کنیم و این امر گویای وحشیگری و دشمنی بیشتر کشورهای غربی است.

پناهیان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر مسئله مقاومت تاکید کرده‌اند این سخنان چه معنایی می‌تواند داشته باشد؛ هرچه که باشد ایشان بر روی امر حساسی تاکید دارند و در می‌یابیم که دشمنان سرسختی بیشتری دارند البته در میان کاندیداها هیچ کس نیست که با مقاومت مخالف باشد بنابراین باید دید از میان هشت نفر حاضر در میدان چه کسی بهتر می‌تواند مقاومت را تحقق بخشد.

پناهیان با تاکید بر متخصص بودن رئیس جمهور در امور فرهنگی افزود: در این صورت رئیس دولت می‌تواند سایر امور را به افراد دیگر بسپارد و خود با تکیه بر تخصص فرهنگی به مدیریت بپردازد../س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.