دانش آموز شیرازی در زمره 30 نفر از برگزیدگان المپیاد نانو کشور قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رییس گروه فناوری و گروه های آموزشی آموزش و پرورش استان فارس گفت: با اعلام نتایح مرحله نخست چهارمین دوره المپیاد نانو فناوری دانش آموزان کشور، محمد هادی رییسی یکی از دانش آموزان شیراز در زمره 30 نفر از برگزیدگان این المپیاد قرار گرفت.

هدایت الله سلیمانی بیان کرد: این المپیاد با هدف ترویج فناوری نانودر مقطع دبیرستان و شناسایی دانش آموزان مستعد برای حضور در اردوهای تخصصی فناوری نانو در کشور برگزار شده است.

وی به استقبال بی نظیردانش آموزان استان فارس از این المپیاد اشاره کرد و افزود: فارس دراین المپیاد بالاترین تعداد شرکت کنندگان در بین استان های کشور را کسب کرد و به همین سبب حد نصاب بیشترین ثبت نام و حضور در دوره های مختلف المپیاد دانش آموزی نانوی کشور به نام استان فارس ثبت شده است.

رییس گروه فناوری وگروه های آموزشی آموزش وپرورش فارس گفت: برگزیدگان مرحله اول این المپیاد که به صورت آزمون کتبی برگزارشد در یک اردوی تخصصی عملی شرکت می کنند.

سلیمانی گفت: برگزیدگان مرحله نخست این المپیاد از استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، گیلان، کرمان، البرز، قم، مرکزی و ایلام هستند.

وی افزود: مرحله مقدماتی چهارمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو کشور در استان فارس فروردین امسال با حضور بیش از سه هزار و 569 دانش آموز در 13 شهرستان این استان برگزار شد./سص

برچسب ها: برتری ، شیرازی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.