رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چنانچه به معیارهای مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب توجه کنیم انتخاب اصلح بسیار آسان خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدرضا نقدی درقم با اشاره به شرایط حساس داخل کشور در آستانه انتخابات اظهار کرد: آمریکا در صحنه‌های مختلف و جبهه‌های گوناگون نظامی از ایران شکست خورده و اکنون اقتصاد را محور نبرد خود با جمهوری اسلامی قرار داده است.

وی افزود: مشاهده می‌کنیم کشورهای منشعب شده از شوروی پس از اینکه از غرب سرخورده شدند باز هم روسای جمهوری مخالف آمریکا را انتخاب می‌کنند و امروز هر کس می‌خواهد در کشورهای مختلف رأی بیاورد باید سخنرانی‌های ضد آمریکایی بزند.

نقدی با بیان اینکه امروز سران طرفدار آمریکا در آمریکای لاتین سقوط کرده و دولتمردان طرفدار جمهوری اسلامی بر سر کار آمده‌اند عنوان داشت: مردم بحرین، شیعیان حجاز و مظلومان افغانستان در صحنه حاضرند و آنگاه برخی می‌خواهند در داخل ایران تسلیم شوند و با آمریکا سازش کنند در حالیکه این امر لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: سازش با آمریکا موجب کاهش شدید قیمت نفت به زیر 50 دلار و قطع یارانه‌ها و نیز افزایش قیمت دلار خواهد شد؛ اگر عمر سعد به گندم و حکومت ری رسیده بود مردم ایران هم امروز به وسیله ارتباط با آمریکا به رفاه اقتصادی می‌رسیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند که رئیس جمهوری را انتخاب کنید که عزت ملت ایران را ارتقاء دهد؛ مردم باید با توجه به معیارهای گفته شده توسط ولی امر مسلمین رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند و حماسه‌ای بیافرینند که خانواده شهدا و دلسوزان انقلاب شاد شوند./س

برچسب ها: قم ، انتخاب اصلح ، معیار ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.