مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: برگزاری شایسته بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) نشان دهنده صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، اسبقیان در آیین پایانی بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) افزود: افتخاری که امروز برای ایران در سایه برگزاری این تور به دست آمده نتیجه همکاری و حمایت همه جانبه مسوولان استان است که در هیج جای دنیا نظیر ندارد.

وی گفت: همه تلاش کردیم تا این رقابت ها در شان و منزلت ایران اسلامی برگزار شود و دوچرخه سواران خارجی شرکت کننده با خاطره ای خوش و ذهنیتی سالم به کشورهای خود بازگردند.

اسبقیان همچنین از ایجاد دبیرخانه تور خبر داد و افزود: این دبیرخانه به صورت دایمی و برای ارتقاء سطح تور از آماتوری به نیمه حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده و ما به عنوان برگزارکنندگان تور به ارتقاء سطح کیفی آن امیدواریم.

در آیین پایانی بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) که در آمفی تئاتر مجتمع پتروشیمی برگزار شد، از تیم ها و نفرات برتر و برگزار کنندگان تور تجلیل و قدردانی شد.

بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) یکم تا ششم خرداد به مسافت 888 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شد.

تیم های پتروشیمی و آینه زمانی از تبریز، شهرداری ارومیه، آینده، منتخب استان ها، تیم ملی امید، الجزایر، سوریه، آلبانی، آذربایجان، هنگ کنگ، قزاقستان، ازبکستان، آمور اند ویتای اوکراین - ایتالیا، دوکلا پرای چک، رودی پروجکت آلمان، ترنگانوی مالزی، سی سی ان صربستان و بریسا اسپور ترکیه تیم های حاضر در این رقابت ها بودند./س

برچسب ها: تور ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.