5101 واحد مسکن مهر با حضور معاون اول رئيس‌مهور به طور همزمان در سطح استان بوشهر مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز (سه‌شنبه) ضمن افتتاح مجتمع مسکوني 246 واحدي امام حسين (ع)‌ ، بازديد از برخي واحدهاي اين مجتمع و اعطاي نمادين کليد اين واحدها به متقاضيان ، در مجموع 5101 واحد مسکن مهر را در سطح استان بوشهر بطور همزمان افتتاح کرد .

اين 5101 واحد با اعتباري بالغ بر 190 ميليارد تومان ساخته شده است. از اين تعداد، 3472 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، 1022 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر ، 553 واحد مربوط به شهر جديد عاليشهر و 54 واحد نيز مربوط به بافت‌هاي فرسوده شهري است.


* بهره‌برداري از ‌مرکز کاوشهاي جوي و رادار هواشناسي بوشهر

رحيمي همچنين با حضور در مرکز کاوشهاي جوي و رادار هواشناسي ، اين مرکز را افتتاح و از بخشهاي مخلتف آن بازديد کرد .

اين مرکز ششمين سايت راداري کشور است که با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد تومان و در زميني به مساحت 1.7 هکتار در دوکيلومتري بوشهر نصب شده است .

برد اين رادار 400 کيلومتر است که ضمن پوشش تمامي نقاط استان بوشهر با ساير رادارهاي غرب و جنوب غرب کشور نيز در ارتباط است . عمليات اجرايي مرکز کاوشهاي جوي و رادار هواشناسي بوشهر سال 85 آغاز شده است .

اين مرکز بصورت سازه بتني به ارتفاع 30 متر براي امنيت ترافيک ، کمک به مديريت منابع آب و آب‌شناسي ، مديريت راه‌ها ، کشاورزي ، پيش‌بيني وضع هوا در ديتاهاي ميان‌مدت ، کوتاه‌مدت بويژه هشدار آني جوي ، اطلاعيه و اخطاريه کاربرد دارد.

شناسايي پديده‌هاي مختلف هواشناسي از قبيل تحليل توفان‌ها ، احتمال بارش تگرگ ، پيدا کردن خط جبهه‌هاي تند باد ، تعديل مصنوعي آب و هوا و تحقيقات جوي از ديگر اهداف ساخت اين مرکز است.

* افتتاح کلينيک تخصصي دندانپزشکي بوشهر

رحيمي همچنين کلينيک تخصصي ، آموزشي و درماني دندانپزشکي بوشهر و بزرگترين مرکز تخصصي دندانپزشکي جنوب کشور را افتتاح کرد.

معاون اول رئيس‌جمهور از بخشهاي مختلف اين کلينيک بازديد و از نزديک در جريان امکانات و خدمات درماني اين مرکز قرار گرفت.

اين کلينيک با 32 يونيت دندانپزشکي و 4 بخش تشخيص ، ايزوله ، راديولوژي و لابراتوار براي پروتز و ارتودنسي، امکان ارايه خدمات درماني به 32 نفر بطور همزمان را ميسر کرده است .

کلينيک تخصصي، آموزشي و درماني دندانپزشکي بوشهر در زميني به مساحت 1050 متر مربع در دو طبقه با تجهيزات مدرن دندانپزشکي و با سرمايه گذاري 70 ميليارد ريالي ساخته شده است .
انتهاي پيام/


برچسب ها: دولت ، رحیمی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار