"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی" گفت: دعوت از کانديداها در دانشگاه‌ها از سوي تشکل‌هاي دانشجويي به منظور طرح ايده و ارائه برنامه‌هاي مختلف از سوي آنها با هدف روشنگری افکار عمومي و دانشجويان صورت مي‌گيرد.

"مصطفي ملائي" در  گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره  نقش تشکل‌هاي دانشجويي در خلق حماسه سياسي کشور، اظهار داشت: تشکل‌هاي دانشجويي و نحوه فعاليت آنها در دانشگاه‌ها، تجلي حضور در عرصه‌هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي کشور به حساب مي‌آيند.

مسئول بسيج دانشگاه علامه طباطبايي افزود: دانشجویان در حوزه‌های مختلف به منظور تشویق ديگر افراد براي حضور موثر در صحنه، وارد فعاليت‌های مختلف سياسي، اجتماعي در چارچوب قانون و نظام مي‌شوند.
 
ملائي افزود: دعوت از کانديداها در دانشگاه‌ها از سوي تشکل‌هاي دانشجويي به  منظور طرح ايده و ارائه برنامه‌هاي مختلف از سوي کانديداها با هدف روشنگری افکار عمومي و دانشجويان صورت مي‌گيرد.

وی بیان داشت: تشکل‌های دانشجویی فعاليت‌هاي خود را براساس منويات "رهبري" با هدف هدایت دانشجویان به سوی پایبندی بیشتر به نظام و آرمان‌های انقلاب برناهه‌ريزي مي‌کتتد.

اين فعال دانشجويي با اشاره به وجود آزادي بيان و انديشه در دانشگاه‌ها تصريح کرد: هيچ‌گاه طوري عمل نکرديم که دانشجویان مجبور به پنهان کردن ايده‌هاي خود شوند و ساکت بمانند، بلکه به دليل امنيت کامل در دانشگاه‌ها، دانشجويان به بيان نظرات خود مي‌پردازند و اگر سوء‌برداشتي نسبت به مجموعه‌ی‌ بسيج يا نظام داشته‌ باشند، به راحتي برطرف می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار