دبير انجمن اسلامي مستقل دانشجويان دانشگاه تهران، گفت: دو شاخصه ولايتمداري و دين‌مداري بايد از سوي مردم به عنوان مهمترين اولويت‌هاي رفتاري و اخلاقي رئيس‌جمهور آينده در انتخابات رياست‌جمهوري مدنظر قرار بگيرد.

علي عبدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در باره با شاخصه هاي رئيس‌جمهور آينده کشور اظهار داشت: دين‌مداري، ولايت‌مداري، استکبارستيزي، مقاومت‌گزيني، جوان‌گرايي، ساده‌زيستي، وحدت‌گرايي و تخصص‌گرايي به عنوان معيارها و شاخصه‌هايي است که بايد در رئيس‌جمهور آينده جمهوري اسلامي ايران وجود داشته باشد و ملت ايران بر اساس اين معيارها بتوانند رئيس‌جمهور خود را انتخاب کنند.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: دو شاخصه ولايت‌مداري و دين‌مداري بايد از سوي مردم به عنوان مهمترين اولويت‌هاي رفتاري و اخلاقي رئيس‌جمهور آينده در انتخابات رياست‌جمهوري مدنظر قرار بگيرد.

وي با اشاره به نقاط مثبت دولت‌هاي نهم و دهم به عنوان الگويي مناسب اخلاقي براي دولت آتي بيان داشت: ساده‌زيستي، پرکاري، جوان‌گرايي و مقاومت بر اصول اصلي انقلاب از جمله نقاطي است که بايد به عنوان الگويي مناسب براي رئيس‌جمهور يازدهم ايران مورد توجه قرار گيرد.

عبدي بيان داشت: از سال 84 به بعد، دولت کنوني با ايجاد خط کشي‌هاي زياد ميان اقشار مختلف جامعه، عدم توجه به وحدت ميان مسئولان و کم کاري و عقب‌نشيني‌ از برخي اصول و گفتمان‌هاي اوليه دولت عدالت‌محور، بر نقاط ضعف خود افزود و اميدواريم که بروز چنين رفتارهايي به عنوان الگويي در مسير مناسب براي دولت آتي مدنظر قرار گيرد.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در پايان خاطرنشان کرد: رئيس‌جمهور آينده بايد با مقاومت کامل و عدم عقب‌نشيني‌ از مواضع جمهوري اسلامي ايران با استفاده از عقلانيت و تدبر، در پيشرفت و اعتلاي جمهوري اسلامي ايران گام بردارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، انتخابات ، ولایت ، دین ، رعایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار