يک کارشناس سياست خارجي با اشاره به اتهامات قدرت‌هاي حامي معارضين تروريست مبني بر حضور نيروهاي نظامي ايران در عرصه درگيري‌هاي سوريه، گفت: مطرح کردن اين اتهامات واهي و بي اساس به منظور ناديده گرفتن پيروزي‌هاي ارتش سوريه بوده تا با انگ زدن به جمهوري اسلامي ايران و حزب الله، مسير افکار عمومي را منحرف کنند.

" احمد دستمالچي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتهامات قدرت‌هاي حامي معارضين تروريست مبني بر حضور نيروهاي نظامي ايران در عرصه درگيري‌هاي سوريه، گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچ دخالت نظامي و فيزيکي در مسائل سوريه نداشته و همواره خواهان حل بحران اين کشور از طريق راه حل‌هاي مسالمت‌آميز و سياسي بوده است.

وي ادامه داد: فعاليت تروريست‌ها در سوريه و کشته شدن آنها در درگيري‌هاي اين کشور به خوبي نشان‌دهنده دخالت مستقيم کشورهايي همچون عربستان و قطر بوده که از طريق لجستيکي و نظامي نيرو و سلاح در سوريه تزريق می‌کنند.

اين کارشناس سياست خارجي با تاکيد بر موفقيت‌هاي ارتش و نيروهاي مقاومت در سوريه، تصريح کرد: مطرح کردن اين اتهامات واهي و بي اساس به منظور منحرف کردن پيروزي‌هاي ارتش سوريه بوده تا با انگ‌زدن به جمهوري اسلامي ايران و حزب الله، مسير افکار عمومي را منحرف کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: دشمنان واقعي سوريه با چنين اتهامات کذب و بي اساس، نمي‌توانند تاثيري روي مقاومت مردم اين کشور بگذارند چراکه مردم سوريه نسبت به اين مسئله رويکرد واقع‌ بينانه‌اي داشته و از دولت خود حمايت مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: معارضین ، سوریه ، اتهامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار