نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای به دست آوردن یك رای بیشتر از دادن وعده های دور و نشدنی به مردم جدا پرهیز كنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در جمع مردم خلخال در مراسم گرامیداشت وفات حضرت زینب (س) افزود: انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر خود نیازمند مسوولان دلسوز و جامعه ای سالم و به دور از ریاكاری و تزویر است.

وی گفت: تربیت نسل سالم با ساختار دینی و فرهنگ اسلامی ضرورت جامعه امروز ما بوده و برای ساختن این جامعه آرمانی همه اقشار جامعه باید به اندازه توان خود تلاش كنند.

امام جمعه اردبیل از انتخابات به عنوان عامل وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان نظام یاد كرد و افزود: دشمنان ما انتخابات را فرصتی برای رسیدن به اهداف خود می دانند و از مدتها برای این منظور برنامه ریزی كرده اند ولی ملت ایران با حضور پر‌شور و گسترده خود و حماسه ‌آفرینی نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد كرد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اظهار كرد: شهرستان خلخال منطقه ای عالم‌ پرور و فرهنگ دوست است و روستاییان باید با پرشور نگهداشتن سنگر مساجد و تربیت نسلی سالم برای اعتلای ایران اسلامی تلاش كنند/س 


برچسب ها: اردبیل ، نامزدها ، دروغ ، نگویند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.