رقابتهای مسترز روسیه 2013 که با شرکت یک نماینده از ایران آغاز شده بود با قهرمانی جودوکاران ژاپن به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای مسترز جودو در سال 2013 به میزبانی روسیه با حضور 199 جودوکار از 41 کشور جهان برگزار شد و طی آن جودوکاران ژاپنی موفق شدند مکان اول را از آن خود کنند.

در روز دوم این مسابقات، اوزان سنگین روی تاتامی رفتند و طی آن در وزن 81- کیلوگرم (ایوان نوانتوف) مدال طلا را کسب کرد. (ناگاشیما) از ژاپن دوم شد و (ویکتور پنالبر) برزیلی نفر اول رنکینگ  جهان و (تاچیرکاشویلی) از گرجستان به نشان برنز دست یافتند.

(ایلیادیس) یونانی در وزن 90- کیلوگرم  به نشان طلا دست پیدا کرد. (دنیسوف) روسی صاحب نشان  نقره شد و (لیپارتیانی) از گرجستان و (اصلی گونزالس) از کوبا صاحب نشان برنز شدند.

در وزن 100- کیلوگرم که تنها نماینده کشورمان جواد محجوب در آن به رقابت پرداخت و در نخستین بازی حذف شده بود، (الخان ممدوف) از آذربایجان مدال طلا گرفت، (گرول هنک) از هلند به مدال نقره رسید و (گریل مارت) از فراسه به همراه (گاسیموف) از آذربایجان در جایگاه سوم مسابقات ایستادند.

در وزن مثبت 100 کیلوگرم و در غیاب(تدی رنر) نفر اول رنکینگ جهانی از فرانسه، (اوکراشویلی) از گرجستان قهرمان شد،(رافائل سیلوا) ی برزیلی روی سکوی دومی ایستاد و (توزلر) از آلمان و (سیدوف) از روسیه صاحب نشان برنز شدند.

بر اساس این گزارش و در مجموع پیکارها، جودوکاران ژاپنی با يک طلا و دو نقره قهرمان شدند. روسیه با سه مدال طلا، نقره و برنز دوم شد و مغولستان با همین تعداد مدال و یک عنوان هفتمی کمتر نسبت به روسیه سوم شد. گرجستان، آذربایجان و بونان هم عناوین بعدی را کسب کردند./زر
برچسب ها: جودو ، روسیه ، محجوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار