با طرح های جدید در دانشگاه های علمی و کاربردی و آموزش افراد به صورت عملی از بیکاری کاذب جلوگیری و نرخ واقعی نزدیک تر خواهیم کرد.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛پور عباس، رئیس دانشگاه علمی کاربردی در جمع خبرنگاران در کنفرانس  تعیین نقش آموزشی در حماسه اقتصادی گفت:  تمام رشته ها مهارت ترمی  هستند وسازماندهی  رشته های پودمانی در دوره های تکمیلی در حال سازماندهی است.

وی عنوان کرد:  این دوره ها به شدت  انعطاف پذیرند و مبتنی بر واقعیت های جامعه برنامه ریزی شده اند تا دوازده شغل رشته، دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی است ،طراحی شده است که در هر منطقه ای  از کشور قابل آموزش هستند و تجميع این پودمان ها منجر به  تحصیل می شود.

 وی افزود: در برنامه  ما تقریبا حدود بیست میلیون جامعه را در مسیر شغلی راهنمایی  خواهیم کرد وبا ورود به دانشگاههای علمی و کاربردی، بعد از 2 سال  فرد را به صلاحیت حرفه ای شغلی نزدیک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: تحصیلات تکمیلی بین دانشگاه و صنعت ارتباطی برقرار شده که تا مهر ماه  سال جای به ششصد دانشجو در حوزه تحصیلات تکمیلی خواهد رسید.

وی در نهایت گفت:انتظار داریم با فعالیت هایی که در حوزه آموزشی علمی و کاربردی انجام گرفته و طرح های ریخته شده نرخ بیکاری واقعی شود و از بیکاری کاذب جلوگیری کنیم تا فرد ماهر بیکار نداشته باشیم.
برچسب ها: دانشگاه ، علمی ، کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار