مدیر عامل بانک ملی از ارائه‌ خدمات بانکی با حذف کارت برای اولین‌بار در کشور خبر داد

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فرشاد حیدری خاطر نشان کرد که برای برداشتن این قدم بزرگ در جهت رفع مشکلات تعدد کارت‌ها آرام‌آرام پیش خواهیم رفت و زمینه‌ها و شرایط الکترونیکی آن را فراهم خواهیم کرد.
 
حیدری به ارائه‌ روزانه 30 میلیون تراکنش در زمان پیک کاری عابر بانک‌های بانک ملی اشاره کرد و گفت: اگر این خدمات نبود مردم مجبور به مراجعه به شعب می‌شدند و شاهد صف‌های طویل و پردردسر در بانک‌ها می‌بودیم.
 
حیدری درباره‌ نتایج مرکز پژوهش‌های مجلس‌ مبنی بر این‌که 70 درصد منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها به کارمندان خودشان پرداخت می‌شوند، آیا بانک ملی هم همین کار را کرده است، گفت: درباره بانک ملی قطعا این‌گونه نیست و ما بیشترین تعداد وام قرض‌الحسنه و مبالغ تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله ازدواج جوانان، اشتغال و مستمری‌بگیران کمیته امام خمینی (ره) را پرداخت کرده‌ایم و تقریبا صددرصد منابع قرض‌الحسنه ما در این مسیر هزینه شده است.
 
حیدری همچنین درباره‌ شعب شهاب ملی نیز گفت: ما تاکنون توانسته‌ایم 52 شهاب ملی را افتتاح کنیم که عمدتا همه این شعب از فضای فیزیکی شعب قبلی استفاده شده است و در همین راستا خدمات با کاهش هزینه‌ها در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بانک ، مرکز ، کارت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار