رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از واگذاری میزبانی پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی کشور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس اشعری اظهار داشت: انشاءالله با توجه به روند رو به رشدی که تنیس روی میز قم در پیش گرفته است آینده درخشانی در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور قرار داده است و به همین خاطر پینگ‌پنگ‌بازان قمی آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش تنیس روی ‌میز به دانش‌آموزان قمی و همچنین علاقمندان به این رشته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان از مهمترین برنامه‌ها در زمینه رشد و توسعه تنیس روی میز بوده که موجب حضور تیم‌های مختلفی از قم در مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف شده است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: در واقع کار استعدادیابی در رشته ورزشی پینگ‌پنگ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بوده و در این زمینه نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص در آموزش و پرورش و در بین دانش‌آموزان اقدامات خوبی انجام شده است و حاصل آن آماده شدن تیم های قوی برای حضور در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور است.

اشعری فرد از پیشرفت تنیس روی میز قم خبر داد و افزود: حضور در مسابقات لیگ‌های قهرمانی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های برتر کشور و همچنین شرکت در مسابقات لیگ بزرگسالان دسته اول پینگ پنگ کشور موجب شده است تا قم در این رشته یکی از استان‌های پیشرو و موفق کشور باشد/س 

برچسب ها: قم ، میزبان ، تنیس ، روی میز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.