قادر میزبانی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز عنوان نخست مرحله پنجم تور دوچرخه سواری ایران ( آذربایجان) را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،در این مرحله که در مسیر سخت و نفس گیر و کوهستانی منطقه آزاد ارس جلفا - پیست اسکی سهند تبریز و به مسافت 191.2 کیلومتر برگزار شد، میزبانی با پنج ساعت و 25 دقیقه و 53 ثانیه زودتر از سایر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد.

امیر کلاهدوز هم تیمی وی با 17 ثانیه اختلاف و میلان کالدچ از تیم دوکلاپرا چک با 21 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مرحله پنجم تور بیست و هشتم بسیار متمایز از دوره های گذشته برگزار شد و رقابت از همان ابتدا بسیار سنگین و مهیچ بود و رکابزنان در دسته های مختلف با هم رقابت کردند ولی سطح فنی بقدری بالا بود که رکابزنان حتی در 5 کیلومتر پایانی پا به پای هم رقابت کردند .

مرحله پنجم مرحله ای بود که بیشتر کارشناسان بر حذف بسیاری رکابزن تاکید داشتند ولی تنها 14 رکابزن از دور رقابت خارج و در مرحله نهایی و ششم 78 رکابزن با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله پنجم تور از لحاظ تغییر ارتفاع یکی از متمایز ترین مراحل تور بود و رکابزنان ابتدا از ارتفاع 700 متر دریا به 3000 متری رفته و مسیر را در یک هوای بارانی و شرایط سخت طی کردند/س

برچسب ها: میزبانی ، تور ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.