معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست سراسری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور که در واحد رودهن برگزار شده بود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات بالقوه بسیار بالایی برخوردار هست و شرایط به گونه‌ای فراهم شده تا فردی که مایل به تحصیل است بتواند به راحتی وارد دانشگاه آزاد شود.

دکتر حسین بلندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بال نظام آموزشی عالی کشور می‌تواند مسئولیت فراتر از آنچه امروز هست را با حذف کنکور داشته باشد و از نظر ما هیچ مشکلی در این خصوص نیست.

وی ادامه داد: تلاش‌های بسیاری در سال‌های گذشته داشتیم که منجر به حذف کنکور از بسیاری رشته محل‌ها شده و امیدواریم این مسئله توسعه پیدا کرده و شرایط طوری فراهم شود تا فرزندان این مرز و بوم که علاقه به ادامه تحصیل هستند بتوانند به راحتی در رشته‌های دلخواهشان ادامه تحصیل دهند.

حسین بلندی در پایان اظهار داشت: با تمام امکانات سخت افزاری و آموزشی و جذب اعضای هیأت علمی که باید از تعهد و پایبندی‌های ویژه‌ای برخوردار باشند آمادگی کامل جهت حذف کنکور را داریم که این مسئله مستلزم تصمیم‌گیری نهایی کمیته‌های مربوطه می‌باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.