به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، شما می توانید برای تغییر پیش فرض کاربرگ ها در هر کار پوشه می توانید از منوی Office گزینه Excel Option را انتخاب کنید تا کادر محاوره مربوطه به آن باز شود.
در کادر سمت چپ گزینه Popular را انتخاب کنید. در این صفحه گزینه ای به نام Include this many sheets وجود دارد که مقدار پیش فرض آن 3 است، کافیست مقدار آن را به مقدار مورد نظر خود تغییر دهید و OK را انتخاب کنید.
از این به بعد تعداد کاربرگ هایی که به طور پیش فرض در کار پوشه جدید ساخته می شود برابر با عددی خواهد بود که شما مشخص کرده اید.
شما می توانید سؤالات خود را در این قسمت مطرح نمایید./ح