دفتر نقد و پژوهش مركز هنرهای تجسمی در نظر دارد به منظور اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر هنر دوستان با هنرهای تجسمی اقدام به تشكیل "كانون هنری آفرینش" كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دفتر نقد و پژوهش مركز هنرهای تجسمی در نظر دارد به منظور اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر هنردوستان با هنرهای تجسمی (نقاشی، تذهیب، نگارگری، خوشنویسی، حجم سازی، عكاسی) اقدام به تشكیل "كانون هنری آفرینش" كند. 
سرفصل برنامه های كانون هنری آفرینش برگزاری نمایشگاه انفرادی و گروهی در نگارخانه های مركز هنرهای تجسمی تهران و استان ها، اطلاع از برنامه ها، سخنرانی ها و نشست های علمی و هنری، سفرگروهی برای بازدید از موزه ها و مراكز هنری با حضور استادان، بازدید گروهی از كارگاه های تجسمی و آثار فرهنگی مركز هنرهای تجسمی، اطلاع رسانی فراخوان ها و جشنواره ها از طریق ایمیل و پیام كوتاه، امكان فعالیت در كارگاه های مركز تجسمی پس از تایید توانایی لازم و برگزاری كارگاه هنری گروهی ویژه اعضا با حضور استادان است. 
شایان ذكر است علاقه مندان چنانچه تمایل دارند از برنامه های فوق به طور رایگان بهره مند شوند به سایت مركز هنرهای تجسمی به آدرس www.tajasomi.ir و یا به دفتر "نگارخانه عالی" واقع در حوزه هنری به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه فرمایند و فرم ثبت نام را تكمیل كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار