فرماندار سلماس گفت: منزوی کردن گفتمان انقلاب و دوری مردم از نظام، از توطئه‌های دشمنان است.

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری بیش از تمام انتخابات گذشته مهم و سرنوشت‌ساز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به وفاداری ملت بزرگ ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و با انتخاب فردی متدین، شایسته، مدیر و مدبر تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

نظری با بیان اینکه چشم اتاق‌های فکر جهان به انتخابات پیش‌رو در ایران بسته شده است، خاطرنشان کرد: با خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم.

فرماندار سلماس اقتدار نظام اسلامی را یکی از نقاط قوت ایران دانست و افزود: دشمنان اسلام و نظام از پیشرفت و سربلندی ایران وحشت دارند و به هر روشی درصدد ضربه زدن به نظام هستند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان، ابراز داشت: منزوی کردن گفتمان انقلاب و دوری مردم از نظام از جمله اهداف شوم آنان به شمار می‌رود.

نظری بر لزوم هوشیاری و بصیرت ملت ایران تاکید کرد و اذعان داشت: همه ما برای دفاع از باورهای دینی و خون شهدای این مرز و بوم وظیفه سنگینی به دوش داریم که تا رسیدن به سرمنزل مقصود از پای نخواهیم ایستاد./س

برچسب ها: انقلاب ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.