عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دو سال گذشته مقرر شده بود که پروژه تراموا در شهر اصفهان راه‌اندازی شود، اما در حال حاضر دو سال از تأخیر در اجرای این پروژه می‌گذرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا نصر اصفهانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در حال حاضر عنوان شده است که 50 کیلومتر نخست تراموای اصفهان تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود، آیا از دیدگاه شما تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از تراموا هستیم، اظهار کرد: بعید به نظر می‌رسد که تراموای اصفهان تا پایان امسال اجرا و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه تراموای اصفهان به ارتباطات و تعاملات شهرداری با مجموعه‌های دیگر باز می‌گردد، اضافه کرد: پروژه تراموا به صورت مشخص در اختیار شهرداری قرار ندارد و با توجه به این موضوع این پروژه در زمان اعلام شده از سوی مسئولان راه‌اندازی نمی‌شود و در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه البته مسئولان و مدیریت شهری اصفهان از هر تعجیل کارشناسی و منطقی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و ورزشی در سطح شهر استقبال می‌کنند و شهرداری درصدد راه‌اندازی این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است، تصریح کرد: اما انتظار می‌رود که مصاحبه‌های مسئولان در بخش‌های مختلف به دور از شتابزدگی و بذر مدار منطق و واقعیت‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته مقرر شده بود که با استفاده از تهاتری با نیروی انتظامی بودجه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه تراموای اصفهان تأمین شود، افزود: تهاتری در گذشته صورت گرفته بود و براساس این موضوع مقرر شده بود که تعاونی نیروی انتظامی بودجه مورد نیاز برای این پروژه را تأمین کند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه دو سال گذشته مقرر شده بود که این پروژه راه‌اندازی شود، تاکید کرد: اما دو سالی است که راه‌اندازی پروژه تراموای اصفهان به تأخیر افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید تا فراهم نبود تمام شرایط مورد نیاز زمانی را برای راه‌اندازی این پروژه اعلام کنند، افزود: نباید زمان پروژه‌های اجرایی در سطح شهر به صورت زود‌هنگام اعلام شود و مسئولان باید یک زمان قطعی را برای راه‌اندازی این پروژه‌ها اعلام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر مسئولان برای اجرای برخی از پروژه‌های موجود در سطح شهر مانند مترو وعده‌های بسیاری را ارائه داده‌اند که داستان مسئولان در راستای اعلام زمان اجرای این پروژه‌ها در حال تبدیل شدن به داستان چوپان دروغگو است.
برچسب ها: تراموا ، اصفهان ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.