امام جمعه جم گفت: رئیس جمهور آینده باید نه در حرف، بلکه در عمل اصولگرا باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمد گنجی در نخستین نشست مجمع عمومی بسیجیان جم با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: استقامت مردم در خرمشهر دشمن را نابود کرد، شجاعت مردان و زنان خرمشهر مثال‌زدنی است و باید هر سال بیان شود.

وی افزود: فرهنگ استقامت، ایثار و شهادت مردم خرمشهر باید در فرهنگ کشور لحاظ شود و مسئولان فرهنگی باید در این مسیر بیش از گذشته اهتمام ورزند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با الگو گرفتن از مولا علی(ع) با رشادت و پایمردی توانستند خرمشهر را آزاد کنند و افتخار بزرگی است که در این حماسه بزرگ مردم استان بوشهر و شهرستان جم هم سهیم بودند.

گنجی با بیان اینکه بسیج واژه مقدسی است که شامل همه اقشار می‌شود، اضافه کرد: بسیجی پاسدار ارزش‌هاست و آنجائیکه بسیج حضور دارد، دشمن ناکام می‌ماند و اکنون باید با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات خردادماه گفت: انتخاب اصلح با معیار و ارزش‌های انقلاب مدنظر رهبری است،‌ رئیس جمهور باید در عمل اصولگرا باشد؛ نه در شعار و باید مطیع و پیرو رهبر باشد.

امام جمعه جم بیان کرد: باید حواسمان باشد که با شعار عوام‌فریبانه انتخاب نکنیم و در انتخاب اصلح باید نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم.

گنجی در پایان از همه خواست با حضور در حماسه سیاسی در 24 خردادماه با شهدا پیوندی دوباره بزنند و راه شهدا و رزمندگان را تداوم بخشند.

در پایان این مراسم از همه بسیجیان که در فعالیت‌های فرهنگی تبلیغاتی بسیج حضور و مشارکت داشتند، قدردانی و لوح سپاس از طرف فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) دریافت کردند.
برچسب ها: عسلویه ، اصولگرا ، جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.