معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: اجازه ندهیم دشمن با تبلیغات مسموم و تحریم‌ها ما را از مسیر اصلی خودمان منحرف کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میرسیاوش اسبقی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست فرماندار خوی و با حضور دبیر کمیته برنامه‌ریزی اداره‌کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی یکی از کمیته‌های مهم شهرستان خوی به شمار می‌رود که حضور تمام اعضای این کمیته در جلسات ضروری است.

وی، تبادل نظر در مورد تخصیص اعتبار و بودجه برای هرچه بهتر اجرا شدن برنامه‌های اجرایی را از جمله موارد مهمی عنوان کرد که در این جلسات به آن‌ها پرداخته می‌شود و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع ضروری است، مدیران دستگاه‌های اجرایی هنگام حضور در این جلسات تمام درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در قالب طرح ارائه دهند.

اسبقی با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی به ویژه در سال جاری، تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، لزوم توجه به موضوع اقتصاد و سیاسیت بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن با اعمال تحریم‌ها، سعی دارد، فشار اقتصادی بر ملت ایران وارد آورد، اما ملت ایران با کمک و لطف خداوند توانسته‌اند بر تمام این تحریم‌ها فائق آمده و تحریم‌ها را خنثی کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی، اقتصاد مقاومتی را برون‌رفت از شرایط موجود عنوان کرد و گفت: نباید بگذاریم تبلیغات مسموم و تحریم‌ها برای ما ضربه وارد کرده و از مسیری که در پیش گرفته‌ایم، منحرف کند.

اسبقی ابراز کرد: میزان اعتبار تمام دستگاه اجرایی تعیین شده و امید می‌رود براساس بودجه تخصیصی، در زمان مقرر نسبت به اجرایی کردن طرح‌ها و پروژه‌ها اقدام شود./ج1

برچسب ها: تبلیغات ، طرح ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.