مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: استان اردبیل با داشتن 3 هزار و 225 چشمه آب معدنی آن هم به شکل ناب و خالص به عنوان دیار چشمه‌های بهشتی معروف است.

داود نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ما در استان اردبیل از لحاظ آب‌های معدنی که بیشتر از دل کوه سبلان سرازیر می‌شود یکی از غنی‌ترین منابع آب معدنی و شرب زلال را داریم که به نظر می‌رسد تنوع آن ذائقه مختلف علاقمندان به طبیعت را شیرین و گوارا سازد.

وی خاطرنشان کرد: 185 چشمه معدنی این استان از دبی مناسب برخوردار بوده و با اصلاح مسیر و فراهم شدن راه‌های دسترسی مناسب امکان بهره‌برداری از این منابع آبی وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت در بسته‌بندی مناسب و صادرات آن بهره برد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل همچنین یادآور شد: بخشی از این منابع آبی توان فرآوری به محصولات متنوع را دارد که راه‌اندازی شهرک تخصصی آب می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا و موثر باشد.

نجفیان در ادامه از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای بهره‌گیری از این ظرفیت ممتاز خبر داد و گفت: 35 چشمه موجود در استان از کیفیت مناسب برخوردار بوده و می‌تواند برای شرب و همچنین دفع امراض پوستی، گوارشی و کلیه مفید و موثر باشد./س

برچسب ها: اردبیل ، وجود ، چشمه ، آب ، معدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.