كتاب «همه چیز درباره نویسندگی خلاق» به قلم «كرول وایتلی» و «چارلی شولمن» و با ترجمه مهدی غبرایی از سوی سوره مهر منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، مهدی غبرایی؛ مترجم درباره موضوعات مطرح شده در این كتاب گفت: مانند بسیاری از كتاب‌های كمك درسی در حوزه‌های مختلف، این كتاب به شگردهای نویسندگی در گونه‌های مختلف ادبی اعم از رمان، نمایشنامه، فیلمنامه، داستان كوتاه و ... می‌پردازد.

 
این مترجم در ادامه افزود: در این كتاب شگردهای نویسندگی در گونه‌های ادبی متفاوت با استفاده از مثال‌های جالب و فراوان توضیح داده شده است. از این لحاظ باید گفت كه این كتاب، اثر محققانه‌ای است كه در این زمینه نوشته شده است.

 
غبرایی درباره دلیل پرداختن به این ترجمه گفت: به نظر من در ایران آثاری از این دست كه شگردهای نویسندگی را به دوستداران نویسندگی و ادبیات آموزش دهد، كم است؛ به دلیل نیازی كه احساس می‌شد، و خودم هم نسبت به ترجمه آثاری از این دست بی‌ علاقه نبودم، لذا بعد از مطالعه كتاب اقدام به ترجمه آن كردم.

 
 
گفتنی است كتاب «همه چیز درباره نویسندگی خلاق» در 21 سر فصل و با تعداد صفحات 560 و در قطع وزیری و با قیمت 22900 تومان از سوی سوره مهر منتشر شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار