جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان قبل از آغاز رقابتهای مسترز روسیه گفت: تمام تلاشم را می کنم تا با مدال با ایران بازگردم.

محمد جواد محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای مسترز روسیه یکی از حساس ترین و سخت ترین رقابتهای جودو است و بهترین های دنیا در آن روی تاتامی خواهند رفت من هم بعد از کسب مدال طلای آسیایی در بانکوک تایلند و  قرار گرفتن در رتبه 13 جهان برای شرکت در این رقابتها دعوت شده ام.
 
وی ادامه داد: می دانم که کار سختی را در مسکو در پیش دارم اما نمی خواهم  مقابل بزرگان دنیا فقط نظاره گر باشم هدفم این است خوب مبارزه کنم و بتوانم با دست پر و کسب مدال به کشورم باز گردم.
 
محجوب به حضور محمود میران در کنار وی در رقابتهای روسیه اشاره کرد و در باره مربی کهنه کارش گفت: میران جودوکار با تجربه ای است ما چند روز قبل از اعزام با هم  تمرین کریم و وی تجربیاتش را در اختیار من گذاشت، از آنجا که میران خود سنگین وزن بوده با شرایط مبارزه در این وزن بیشتر آشنا است و بهتر مرا درک می کند.
 
جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان درخصوص وضعیت تمریناتش خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از رقابتهای قهرمانی آسیا بانکوک چند روزی را استراحت کردیم تا دوباره تمریناتمان زیر نظر  حاجی آخوندزاده آغاز شد بعد از اینکه اردوی تیم ملی تعطیل شد من به همراه قاسم احدی به عنوان یار تمرینی و محمود میران به عنوان مربی سه یا چهار روزی را اختصاصی برای مسابقات مسترز روسیه تمرین کردیم و آماده شدیم./آق
برچسب ها: جودو ، محجوب ، مسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار