در طول 5 سال گذشته استان زنجان در موضوع مسکن مهر همواره از استانهای برتر کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان با بيان اين مطلب گفت: عاقبت خدمت و هدفگذاری مسئولين استانی و کشور، اقدامی بزرگ در جهت يکی از نيارهای اساسی مردم بود و به جايی رسيديم که می توان گفت در بحث مسکن مهر زنجان عاقبت به خير شديم.

رئوفی نژاد  افزود:تا پايان تعهد شورای مسکن استان تا سال 90 بيش از 82 هزار واحد تحويل متقاضيان شد و اين رقم در سال 91 با برگزاری جشن خانه دار شدن مردم استان به بيش از 12 هزار واحد رسيد.

وي  ادامه داد:در سال 92 نيز با وجود اينکه استان هيچ تعهدی در زمينه مسکن نداشت، برای آماده سازی بيش از 8500 واحد در مهرشهر زنجان برنامه ريزی نموده ايم بگونه ای که اين واحدها تا مرحله سفت کاری از محل تعهدات وام مسکن ساخته و تحويل متقاضيان شود و مردم با آورده خود، مراحل نازک کاری داخلی را خودشان انجام دهند.

استاندار زنجان با بيان اينکه در طول 8 سال گذشته در مجموع حدود 80 هزار واحد مسکن مهر آماده و تا پايان سال 92 تحويل می شود، خاطر نشان كرد: تحويل واحدهای مسکونی مهر شهر به متقاضيان، پايان خدمت دولتهای نهم و دهم در زمينه مسکن به مردم استان زنجان خواهد بود./س

 

برچسب ها: زنجان ، استان ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.