همزمان با سالروز وفات پيام آور كربلا حضرت زينب كبري سلام الله عليها، كانال نداي اسلام راديو معارف برنامه «منبر» را پخش مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  همزمان با سالروز وفات پيام آور كربلا حضرت زينب كبري سلام الله عليها، كانال نداي اسلام با هدف آشناسازي مخاطبان انگليسي زبان با شخصيت و زندگي پربار و سرشار از آزادگي آن حضرت، برنامه «منبر Minbar» را پخش مي‌كند. 
در اين برنامه اسامه العطار كارشناس و مبلغ ديني از انگستان موضوع صبر و بردباري و نفش استقامت و مقاومت بانوان در تاريخ اسلام را تبيين كرده و شخصيت بزرگوار حضرت زينب سلام الله عليها را به عنوان اسوه و شاخص صبر و استقامت براي بانوان مسلمان بررسي مي‌كند. 
برنامه «منبر» به سردبير تهيه كنندگي حميد صبرآميز يكشنبه پنجم خرداد 91 از ساعت 11:05 از كانال نداي اسلام راديو معارف تقديم مخاطبان فرهيخته خواهد شد. 
برنامه‌هاي كانال نداي اسلام ضمن دريافت از طريق گيرنده‌هاي ديجيتال خانگي(ست تاپ باكس) و پايگاه اطلاع رساني اين كانال به نشاني  www.coiradio.com، از طريق ماهواره badr5  در مدار 26 درجه شرقي با مشخصات فركانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 27500 افقي و نرخ تصحيح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقي با مشخصات فركانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 24000 عمودي و نرخ تصحيح اطلاعات 3.2 قابل دريافت است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.