مدیر مرکز تخصص نماز در ستاد اقامه نماز با اشاره به آغاز دوره ی اعتکاف از حضور 40 فارغ التحصیل مرکز تخصصی نماز در 15 استان کشور خبر داد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام  این خبر گفت: با توجه به اینکه اعتکاف بهترین جایگاه اتصال بنده با معبود و نماز بهترین محور بندگی و به  تبعه قران حلال تمام مشکلات است زمینه برای ارتقاء بندگان به واسطه ی  نزدیک ترین مسیر بندگی فراهم  می گردد. 
وی با بیان اینکه برنامه های ستاد اقامه نماز حول دو محور اجرا می شوند تصریح کرد:  برنامه های اعتکاف با دو موضوع رشد نماز به منظور نهادینه کردن این مهم در تمامی لحظه های زندگی به عنوان تنها تکلیف همیشگی و مستداوم  عبادی و همچنین تبلیغ نماز در راستای جدی گرفتن آن در بین افراد معتکف و اهتمام ویژه نسبت به  تارکین نماز اقدام می گردد. 
 کفیل در ادامه افزود: طرح تبلیغ معارف نماز در بین  معتکفین در استانهای  قم، کرمان، کرمانشاه، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، گلستان، تهران و دیگر استانها برگزار خواهد شد.
وی  در خاتمه با اشاره به اینکه این طرح با همکاری سازمان تبلیغات در مساجد جامع استانها اجرا می گردد افزود: معارف نماز گاهی مورد کم توجهی واقع شده که اعتکاف فرصتی طلائی  برای همفکری به منظور ایجادطرح و برنامه در ترویج و تبلیغ نماز خواهد بود./ف
برچسب ها: کارشناس ، نماز ، معتکفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.