عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری روز جمعه سوم خرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) و سالروز فتح خرمشهر درباره عدم احراز صلاحیت کواکبيان برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و همچنین موضع انتخاباتی آتی حزب تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حمیدرضا شکوهی" عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه شورای مرکزی حزب  روز جمعه هفته جاری جلسه برگزار مي‌کند، گفت: در این جلسه درباره عدم احراز صلاحیت "مصطفی کواکبیان" دبیرکل حزب مردم‌سالاری و کاندیدای حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین عدم احراز صلاحیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث و بررسی و درباره موضع آتی حزب مردم‌سالاری در انتخابات پیش‌رو تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه حزب مردم‌سالاری تنها حزب اصلاح‌طلبی بود که از تیرماه سال گذشته برای حضور فعال در انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیت‌های اجرایی خود را رسما آغاز کرد، افزود: کنگره حزب مردم‌سالاری در بهمن ماه گذشته به اتفاق آرا، مصطفی کواکبیان را به عنوان کاندیدای حزب مردم‌سالاری در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم معرفی کرد.

شکوهي تصريح کرد:  کواکبيان نیز کاندیداتوری خود را در روز 26 اسفند ماه در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کردند و از آن زمان به عنوان یک کاندیدای حزبی که در هیچ یک از نهادهای قدرت حضور نداشتند علی‌رغم برخورداری از سوابق 34 ساله مدیریت سیاسی و مذهبی که اتفاقا برخلاف برخی کاندیداها دارای برنامه مدونی نیز بودند با سفر به اغلب استان‌های کشور و سخنرانی در بیش‌از 50 دانشگاه، نقش مهمی در افزایش شور و نشاط انتخاباتی در کشور ایفا کردند و به همین دلیل عدم احراز صلاحیت وي برای بسیاری از فعالان سیاسی و همه ما غیرمنتظره بود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری اظهار داشت: به همین دلیل در جلسه روز جمعه شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در مورد این موضوع و همچنین وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو بحث و بررسی خواهد شد.

شکوهی افزود: البته وقتی برخی اعضای ستاد، خبر قطعی عدم احراز صلاحیت دبیرکل حزب مردم‌سالاری را به وي اعلام کردند، ایشان بلافاصله گفتند: «افوض امری الی‌الله ان‌الله بصیر بالعباد» و این را هم گفتند که خدا را شاکریم که تشخیص شورای نگهبان موجب رفع تکلیف از ما شد و به همین خاطر ما هیچ اعتراضی نخواهیم داشت.

وي خاطر نشان کرد: البته در روز جمعه بحث موضع آتی حزب درباره انتخابات را خواهیم داشت و امیدواریم پاسخ سوال دوستان ما مبنی بر اینکه به چه دلایلی کاندیداهای احراز صلاحیت شده بالاتر از دبیرکل حزب مردم‌سالاری تشخیص داده شده‌اند به زودی از سوی شورای نگهبان داده شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار