سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان از آمادگی 5 مسجد در شهر نسیم شهر برای حضور معتکفان خبر داد.

 محمود درخشانی؛ سرپرست اداره تبلیغات  اسلامی شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: رجب یکی از ماه های پر برکت خداوند است که در آن  درهای رحمت به سوی بندگان باز می شود و این مراسم معنوی علاوه بر اینکه زمان بسیار مناسب برای منقطع شدن از مادیات و اشتباهات گذشته است می تواند در سالم  سازی روح و جان تاثیر بگذارد و مسیر روشنی را پیش روی معتکفین قرار دهد.

درخشانی در خصوص ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در این  منطقه گفت: ثبت نام این مراسم روح بخش در شهر نسیم شهر از 22 اردیبهشت آغاز و تا 2 خرداد به پایان می رسد.

وی افزود: تاکنون 1000 نفر از شهروندان این شهر در این مراسم آسمانی شرکت  کرده اند.

این مسئول تصریح کرد: مساجد مصلاء، جامع اورین، امیرالمومنین، حضرت رقیه و مسلم بن  عقیل میزبان آئین  معنوی اعتکاف هستند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های زمان  اعتکاف در این مساجد پرداخت و بیان کرد: علاوه بر سخنرانی  3 روزه با محوریت حلقه های معرفت با عنوان عفاف و حجاب، ولایتمداری، ایثار و شهادت اخلاق اسلامی، در روز ولادت حضرت علی (ع) جشن میلادیه و در روز وفات دخت  گرامی آن حضرت مراسم مداحی برگزار می شود.

درخشانی توزیع کتاب جهت مسابقه را  از دیگر برنامه های این مراسم یاد کرد و خاطر نشان کرد: برای ارتقاء معنویت معتکفین مسابقه اعتکاف را در نظر گرفته ایم که به 14 نفر از برگزیدگان آن جایزه اهدا خواهد شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار