عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: برخي کانديداها براي به هيجان آوردن مخاطبان مسائلي را مطرح مي‌کنند که با اسناد بالادستي نظام منافات دارد و به نوعي فريب افکار عمومي هم محسوب مي‌شود كه از اخلاق انتخاباتي دور است.

"مجتبي شاکري" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره شعار کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم اظهار داشت: کانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري بايد بدانند که اين کشور قانون، سند چشم‌انداز و سياست‌هاي کلي دارد که جزو اسناد بالادستي  محسوب مي‌شوند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: هر کسي که قصد دارد در جايگاه رياست‌‌جمهوري قرار بگيرد بايد شعارهايي بدهد که فراتر از   اختيارات رئيس‌جمهور نباشد.

وي توجه به واقعيت‌ها را در شعارهاي انتخاباتي بسيار مهم عنوان کرد و ادامه داد:  نبايد کانديداها براي تاييد عملکرد خود اقدامات دولت‌هاي گذشته را زير سوال ببرند و قرار نيست که رئيس‌جمهور بيايد و  از نو همه چيز را ايجاد کند و قانون اساسي را بنويسد بلکه وي بايد مجري خوبي براي اسناد بالادستي باشد.

شاکري خاطر نشان کرد:  برخي کانديداها براي به هيجان آوردن مخاطبان مسائلي را مطرح مي‌کنند که با اسناد بالادستي نظام منافات دارد و به نوعي فريب افکار عمومي هم محسوب مي‌شود و از اخلاق انتخاباتي هم دور است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار