عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: جبهه پيروان منتظر اعلام نظر شوراي نگهبان است تا در نهايت درباره کانديداي مورد حمايت خود تصميم بگيرد.

"احمد نيک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات ليست شوراهاي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: ليست جبهه همان ليست قبلي است که توسط اسدالله بادامچيات رسانه‌اي شد و ليست در صورتي تغيير مي‌کند که با ساير اصولگرايان ائتلاف کنيم.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به رد صلاحيت يک يا دو نفر از اعضاي اين ليست توسط هيئت اجرايي گفت: اين افراد مطابق قانون فرصت دارند تا اعتراض کنند و به احتمال زياد در صلاحيت‌ها اشتباه صورت گرفته است.

وي با بيان اينکه بادامچيان به نمايندگي از جبهه پيروان با جمعيت ايثارگران، جبهه پايداري و مهدي چمران رايزني‌هايي انجام داده است، ادامه داد: تاکنون نتيجه اين رايزني‌ها مشخص نشده است.

نيک‌فر درباره کانديداي مورد حمايت جبهه پيروان خط امام و رهبري در انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: جبهه پيروان منتظر اعلام نظر شوراي نگهبان است تا در نهايت درباره کانديداي مورد حمايت خود  تصميم بگيرد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پاسخ به اينکه آيا حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد که به عنوان خروجي ائتلاف پنج‌گانه انتخاب شد مورد حمايت جبهه پيروان قرار خواهد گرفت يا خير؟ اظهار داشت: حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد داوطلب جبهه پيروان نبود و مستقل پا به عرصه گذاشته بود و هنگامي که در انتخابات ثبت نام کرد به وي گفتند که اين ثبت نام به معناي حمايت جامعتين و جبهه پيروان از وي نيست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار