نخستين جشنواره ملي گردشگري مشکين شهر با حضور معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و جمعي از مسوولان استاني برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نخستين جشنواره ملي گردشگري مشکين شهر با حضور منوچهر جهانيان معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مديران کل معاونت هاي گردشگري و سرمايه گذاري سازمان مرکزي، استاندار اردبيل و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاون و مديران کل استانداري و تعدادي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي برگزار شد.  
 
بر اساس اين گزارش در چهار پانل تخصصي اين همايش علمي و سرمايه گذاري ، مزيت هاي نوين تامين منابع مالي در بازار پول و سرمايه، مزيت هاي سرمايه گذاري در صنعت گردشگري، برنامه ريزي و تدبير در تحريم، فرصت طلايي براي توسعه پايدار و الگوهاي رفتاري فعالان صنعت گردشگري با حضور اساتيد و صاحبنظران و مسئولان استاني و کشوري مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
 
در قالب اين جشنواره ملي گردشگري، همايش علمي توسعه پايدار گردشگري برگزار شد، که در پي آن از ميان 108 مقاله ارسالي به دبيرخانه اين همايش 48 مقاله انتخاب و 8 مقاله نيز ارايه شد. 
 
در حاشيه نخستين جشنواره ملي گردشگري مشکين شهر، نمايشگاهي از توانمندي هاي اقتصادي استان به ويژه در حوزه گردشگري برپا شده است. 
 
شايان ذکر است؛ برپايي آلاچيق عشايري و نمايش صنايع دستي و پخت غذاهاي سنتي و اجراي موسيقي سنتي، برگزاري بازي هاي بومي و محلي از جمله برنامه هاي اجرا شده در اين جشنواره ملي بود./س

برچسب ها: گردشگری ، جشنواره ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار