حجت الاسلام و المسليمن "روح اله حسینیان" گفت: کتاب خاطرات آیت اله "سید محمد خامنه ای" را یکی از گذرهای عبور به متن انقلاب مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، حاضر در مراسم رونمایی کتاب خاطرات سیاسی "آیت الله سید محمد خامنه ای" که با حضور خود ایشان و "حجت الاسلام و المسلمین روح اله حسینیان" رئیس مرکز اسناد انقلاب اسرامی و "کامور بخشایش" و "جواد عربانی" نویسندگان این کتاب صورت گرفت، "حجت الاسلا و المسلمين روح الله حسینیان" رئیس مرکز اسناد اسلامی گفت: این مراسم تجلیلی از یک شخصیت فرزانه و دانشمند است که خود در متن انقلاب حضور داشته است و در سنت علمای شیعه تجلیل از بزرگان و عالمان یک سنت حسنه است.
وی ادامه داد: این کتاب با مشورت "آیت الله سید محمد خامنه ای" و ساعتها تلاش مستمر نویسندگان و دست اندرکاران آن از شکل زبانی به شکل زبانی به شکل قلمی به رشته تحریر در آمده است و این خاطرات از این جهت دارای اهمیت است که ایشان یکی از افراد حاضر در متن انقلاب بودند که حوادث را با چشم و جان خود لمس کرده اند.
"حسینیان" افزود: "آیت الله سید محمد خامنه ای" به عنوان یک تکیه گاه مبارز در دعاوی رژیم بودند و با مدافعان ایشان بسیاری از جریانات انقلاب پیش می رفت.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در راستای این کتاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی است که به احیای دینداری پرداخته و با مطالعه این کتاب به متن انقلاب می رویم.
پس از آن مراسم رونمایی از کتاب خاطرات "آیت الله سید محمد خامنه ای" با حضور "کامور بخشایش" و "جواد عربانی" نویسندگان آن انجام شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار