مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از افتتاح 4 هزار و 200 واحد مسکن در استان تا پایان خردادماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدصادق وجدی در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی باید تا پایان خرداد 4 هزار و 200 واحد از مجموع واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر به بهره‌برداری برسد که انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کار ساخت این واحدها در حال اتمام است که با تحقق تکمیل زیرساخت‌های آب و برق و گاز این واحدها در زمان مقرر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان خاطرنشان کرد: تا قبل از تصدی بنده در این پست، 10 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده بود که در سفر فروردین‌ماه رئیس جمهوری به استان هم 10 هزار واحد تحویل متقاضیان شد.

به گفته وجدی، در مجموع ساخت 40 هزار و 500 واحد مسکن مهر در کردستان برنامه‌ریزی شده است که در حال حاضر 50 درصد آن به اتمام رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: ساخت واحدهای باقیمانده نیز مطابق با برنامه تا پایان سال جاری انجام می‌شود به طوری که سه ماهه اول سال 4 هزار و 200 واحد، سه ماهه دوم 5 هزار و 500 واحد و مابقی نیز در سه ماهه سوم و چهارم سال محقق خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان مشکلات نقدینگی مسکن مهر را یادآوری کرد و گفت: بر اساس مصوبه دولت 400 میلیارد تومان از هزار و 200 میلیارد تومان به وزارت نیرو پرداخت شده است که اگر به نقدینگی مسکن مهر اضافه شود بیشتر مشکلات آنها حل می‌شود.

وی متذکر شد: متقاضیان مسکن مهر باید سهم خود در تامین اعتبار را یا از طریق بانک و یا آورده محقق کنند و مطابق با بخشنامه بین راه و شهرسازی و تعاون یک ریال اضافه پرداخت نمی‌شود.

وجدی در پایان روند احداث مسکن مهر در استان کردستان را مطلوب ارزیابی کرد و از دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کرد تا نسبت به تامین زیرساخت‌های انشعابات مسکن اهتمام جدی داشته باشند./ج1

برچسب ها: مسکن ، شورا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.