معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه 7 از لکه گیری، روکش دستی و مکانیزه آسفالت بیش از 110 هزار متر مربع از معابر سطوح منطقه با بیش از 13 هزار تن آسفالت خبر داد.

امیرالهیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: روند اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه آسایش و جلب رضایت شهروندان انجام می شود. 
وی ادامه داد: قبلاً 110 هزار متر مربع عملیات آسفالت معابر سطح منطقه با هدف سهولت تردد وسائط نقلیه و پیشگیری از بروز آب گرفتگی به هنگام بارش نزولات آسمانی انجام شده است. 
وی با تاکید بر اجرای عملیات تراشه و روکش آسفالت با کیفیت مطلوب افزود: از مهم ترین خیابان هایی که کار لکه گیری و روکش دستی و مکانیزه آسفالت در آن ها انجام شده می توان به خیابان های عشوری، خیابان سبلان شمالی، امیرحامد؟؟ و خیابان بخشی فرد و خیابان ملایری اشاره کرد. 
الهیاری با بیان این که فرودین سال جاری حدود پنج هزار متر مربع عملیات لکه گیری و روکش دستی و مکانیزه آسفالت انجام شده است تصریح کرد: در ماه گذشته حدود 600 تن آسفالت به منظور مرمت و لکه گیری استفاده شده است.
وی خاطر نشان کرد: اولویت امسال ما این است که کار، آسفالت نهر و جدول و پیاده رو سازی تمام گذرهای منتهی به بزرگراه امام علی(ع) در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم./ف
برچسب ها: روکش ، مرمت ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار