يک کارشناس سياست خارجي گفت: کشورهاي عضو اتحاديه عرب براي فرار از اتهاماتي که عليه آنها زده مي‌شود، ايران را به بيان سخنان تحريک‌آميز و مداخله آشکار در امور داخلي بحرين متهم مي‌کنند.

" حسين کنعاني‌مقدم " در گفتگو با خبرنگار سياست‌خارجي باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اعلام موضع اتحاديه عرب مبني بر مداخله ايران در بحرين گفت: اتحاديه عرب يکي از متهمان اصلي مسائل بحرين بوده و عمليات تروريستي در اين کشور به وسيله کشورهاي عضو اين اتحاديه شکل گرفته است.  
 
وي ادامه داد: دخالت و حمایت عربستان از تروریست‌های معارض، کشتار و اقدامات خلاف حقوق بشر توسط این کشور به روشني مشخص کرده که کشورهاي عضو اتحاديه عرب به‌ويژه عربستان در اين اقدامات نقش دارند.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: کشورهاي عضو اتحاديه عرب براي فرار از اتهاماتي که عليه آنها زده مي‌شود، ايران را به بيان سخنان تحريک‌آميز و مداخله آشکار در امور داخلي بحرين متهم مي‌کنند.  
 
گفتني است؛ وزاري کشورهاي عرب که اخیرا در جريان کنفرانس، " شوراي وزراي کشورهاي عرب " در رياض گرد هم آمده بودند، ايران را به تأمين حمايت لجستيک براي عمليات تروريستي در بحرين و يمن متهم کردند.  
 
انتهاي پيام/       
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار