جوكار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده لايحه بودجه 92 هفته آينده بسته مي‌شود

يك نماينده مجلس با اشاره به بررسي فشرده لايحه بودجه 92 در صحن علني مجلس گفت : به نظر مي‌آيد روند بررسي بودجه سال 92 تا پايان هفته جاري به پايان برسد.

"محمدصالح جوكار" نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص بررسي لايحه بودجه سال جاري در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان مجلس با بررسي كارشناسي درآمدي لايحه بودجه 92، اين بخش را به پايان رسانده و منابع بودجه عمومی دولت از بخش درآمدی مشخص کردند.

وي در ادامه با بيان اينكه در بررسي بودجه نمایندگان مجلس به بخش هزينه‌اي اين لايحه وارد شده‌اند، افزود: به نظر مي‌آيد برسی بودجه تا پايان هفته جاري به پايان برسد.
 
گفتني است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه سال 92، سقف درآمدهای دولت را در سال 92، 236 هزار میلیارد تومان تعیین کردند، بر این اساس منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارا‌ی‌های سرمایه‌ای و مالی بالغ بر دو میلیون و 360 هزار و 485 میلیارد و 507 میلیون ریال شامل منابع عمومی بالغ بر دو میلیون و 104 هزار و 381 میلیارد و 735 میلیون ریال تعيين شده است.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار