مازندران /عضو کمیسیون عمران مجلس؛

20 ریال برای عوارض واردات هر نخ سیگار

برای عوارض واردات سیگار که دولت مبلغی را در نظر نگرفته بود، در مجلس 20 ریال برای عوارض واردات نخ سیگار در نظر گرفتیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران عضو کمیسیون عمران مجلس به افزودن برخی عوارض در فصل درآمدی بودجه اشاره کرد وگفت: برای عوارض واردات سیگار که دولت مبلغی را در نظر نگرفته بود، در مجلس 20 ریال برای واردات عوارض نخ سیگار در نظر گرفتیم.

علیپور با اشاره به پایان بررسی بخش درآمدی بودجه در مجلس گفت: 236 هزار میلیارد تومان برای فصل درآمدی بودجه در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی فصل درآمدی بودجه روز گذشته در مجلس به پایان رسید، افزود: پیشنهاد دولت برای فصل درآمدی بودجه برابر با 168 هزار میلیارد تومان بود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تعویض پلاک خودرو هم عوارضی را در نظر گرفتیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به آغاز بررسی فصل هزینه‌های بودجه اشاره و افزود: هفت بند از فصل هزینه‌های بودجه بررسی شده است و بررسی آن در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس به بررسی فشرده بودجه تا سه وقت کاری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد وگفت: چهارشنبه‌ها و پنج شنبه‌ها را برای بررسی بودجه در مجلس هستیم و اگر نیاز باشد جمعه را هم برای بررسی بودجه در مجلس خواهیم ماند./س

برچسب ها: عوارض ، واردات ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.