معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي اظهار داشت: كاركنان حوزه مديريت و توسعه منابع، سربازان گمنامي هستند كه حاصل تلاش و فعاليت آنها را مي‌توان در بخش‌هاي مختلف نهادها و سازمان‌ها مشاهده كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور، سيدسعيد سيدعلايي با بيان اين مطلب در جلسه مشترك معاونان پشتيباني و اداري – مالي سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به وزارت راه و شهرسازي گفت: تلاش كرديم با تشكيل نشست‌هاي مشترك ميان معاونان توسعه مديريت و منابع سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به وزارت راه و شهرسازي، زمينه را براي همفكري و پيشبرد اهداف وزارتخانه فراهم كنيم كه در همين راستا 8 جلسه در سال گذشته برگزار شد.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي ادامه داد: پتانسيل بسيار خوبي در حوزه توسعه مديريت و منابع وجود دارد كه با همت ساير بخش‌ها مي‌تواند زمينه را براي ارائه خدمات بيشتر به مردم فراهم كند.

وي تصريح كرد: ارتباط مردم با وزارت راه و شهرسازي، ارتباطي نزديك و تاثيرگذار است چراكه بخشي از نيارهاي اوليه مردم نظير مسكن، راه‌هاي ارتباطي و ... توسط اين وزارتخانه تامين مي‌شود و ما بايد از اين فرصت كه براي خدمتگذاري كه در اختيار ما قرار گرفته براي خدمت‌رساني به مردم استفاده كينم.

سيدعلايي بيان كرد: تلاش خواهيم كرد تا با تكيه بر خرد جمعي و استفاده از پتانسيل‌هاي موجود شاهد ثمرات مطلوب اين نشست‌ها باشيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار