شهرداري دماوند در بخش معرفي شهرداريهاي برتر استان تهران در زمينه طرح استقبال از نوروز، جزء برترين ها قرار گرفت.

"مهدي كرداري" دبير ستاد نوروزي شهرداري دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: شهرداري دماوند با فراهم سازي شرايط و تسهيلات لازم برايدما انجام هرچه مطلوب تر سفرهاي نوروزي و استقبال از گردشگران و مسافران در اين ايام، توانست جز شهرداري هاي برتر قرار گيرد.

اين مقام مسوول به موقعيت شهر دماوند اشاره كرد و افزود: شهر دماوند به عنوان یکی از شهرهای استان تهران، به دلیل تردد عمده مسافران و گردشگران نوروزی و قرار گرفتن در دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه و همچنین سفر زائران به مشهد مقدس و شمال کشور در راستاي ارایه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران در ايام تعطيلات نوروزي اين مهم در دستور كار شهرداري قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين راستا شهرداري دماوند در نوروز ۹۲ با تشكيل ستادي به رياست شهردار محترم، برنامه ايي مدون و منسجم را از ۲۵ اسفند ۹۱ الي ۱۷ فروردين ماه سال ۹۲ تدارك ديد كه اين برنامه ها در حوزه هاي مختلفي همچون فرهنگي و اجتماعي، خدمات شهري، پشتيباني و عمراني بود.

كرداري خاطرنشان كرد: علاوه بر وظایف ذاتی واحدها در بخش خدمات شهری، آتش نشانی، فضای سبز، عمران، فرهنگی و... شهرداری توانست شهر را برای فرا رسیدن بهار و سال جدید آماده کند که یکی از این بخش ها مربوط به عمران، خدمات و پشتیبانی بود؛ تا با شست و شو و نظافت کامل و رنگ آمیزی جداول، معابر اصلی و فرعی شهر، تعمیر پلهای سطح شهر، اجرای بخشی از کارهای عمرانی همچون لکه گیری آسفالت و ... بطور ویژه زمینه تسهیل در رفت و آمد شهروندان فراهم شود.

دبير ستاد نوروزي شهرداري دماوند به بخش فضای سبز اشاره كرد و افزود: توجه به رفوژ بلوارها، بوستان های شهر، روشنایی معابر، ارائه خدمات به سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر و ... از ديگر برنامه هاي اين ستاد بود./س


برچسب ها: دماوند ، نوروز ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.