رئیس کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی گفت: مشکل اصلی فدراسیون شمشیربازی کمبود سالن است. بودجه فدراسیون برای گرفتن سالن مناسب کم است.

عباسعلی فاریابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سالن های موجود در شمشیربازی گنجایش تعداد بالای شرکت کنندگان را ندارد و باید تلاش کنیم تا سالن مناسبی را فراهم کنیم تا شرمنده دوستداران مسابقه شمشیر بازی نشویم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: سالن شهید شیرودی سالن شهید کلاهدوز تهران حدود 50 سال است که در اختیار فدراسیون شمشیر بازی قرار دارد و به دلیل گنجایش کم سالن جوابگوی شرکت کنندگان مسابقات نیست.

وی تصریح کرد: مسابقات شمشیر بازی در تیر ماه امسال قبل از ماه مبارک رمضان در دو رده ی جوانان و نوجوانان برگزار  می شود. مسابقات آقایان به میزبانی استان کرمان و مسابقات بانوان نیز به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

فاریابی ادامه داد: مسابقات جایزه بزرگ نیز در دو قسمت آقایان وبانوان برگزار شد تا افراد برتر و سه رشته ی سابر، فلوره و اپه برگزار شد تا افراد برتر جهت اعزام به مسابقات آسیایی چین مشخص می شوند.
در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد 11 نفر از آقایان موفق به کسب سهمیه شدند. در قسمت بانوان به دلیل عدم آمادگی نتوانستند سهمیه ای کسب کنند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون شمشیر بازی تاکید کرد: پس از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ مسابقه ای جهت اعزام بانوان به کویت برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که بانوان شرکت کننده زیر 23 سال هستند.

فاریابی خاطرنشان کرد: تا یک هفته ی آینده اسپانسر فدراسیون شمشیر بازی مشخص خواهد شد. با رایزنی های صورت گرفته به نظر می رسد یکی از بانک های دولتی اسپانسر جدید فدراسیون شود. فدراسیون شمشیر بازی با درآمد کمی که دارد سعی می کند تا اسپانسرهای خوبی را جذب کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار