معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: انتخابات مظهراقتدارسیاسی نظام است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد حسین نژاد حسین در جلسه شورای اداری فرمانداری انتخابات با بیان این خبرگفت: انتخابات مظهر اراده ملی کشور و نماد مشارکت و مظهر اقتدار و قدرت سیاسی نظام است.

وی با بیان اینکه مدیران در ایجاد انتخاباتی سالم وباشکوه نقش مهمی دارند،افزود: مدیران با تدبیرو درایت وبا ایجاد انگیزه و حفظ کرامت انسانی و توجه به ارزش های انسانی مردم را به انتخابات باشکوه شوراهای شهرو روستا و ریاست جمهوری دعوت کنند.

وی گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه انسانی هر سازمان است.

فرماندار شهرستان بجنورد هم گفت: باید تلاش کرد تا زمینه برگزاری انتخاباتی پرشکوه فراهم شود.

پاکمهردر خصوص انتخابات شورا ها گفت: دیروز زمان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورا ها تمام شده که از میان 125 نفر داوطلب در شهر بجنورد و نیز حصار و گرمخان، 98 تن تأیید صلاحیت شدند و 13نفر نیز انصراف دادند.

وی با بیان اینکه کسانی که صلاحیتشان ردشده تا 4 روز فرصت اعتراض دارند.افزود: زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ 3 خرداد و شوراها از 16خرداد آغاز می شود.

پاکمهر در خصوص تدابیر در نظرگرفته شده ویژه تبلیغات کاندیداها در این ایام نیز گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی پیش از آغاز زمان تبلیغات اگر با حضور در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری برای امر معرفی و تبلیغات استفاده کنند؛ تخلف محسوب شده و با آن برخورد می شود.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه برخی از خیابان های بجنورد از جمله مسیر تقاطع شریعتی(چهار راه مخابرات) تا میدان شهید و اطراف این میدان محور ترافیک و عبور و مرور مردم و انجام کارهای ضروری روز مره است، برای فعالیت ستادهای انتخاباتی چه شوراها و چه ریاست جمهوری مجوز داده نمی شود و ممنوع است.

وی تبلیغات بر مدار قانون را مورد توجه و تأکید قرار داد و اضافه کرد: در این باره همچون انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مکان هایی به مساحت 2 مترمربع با کارتون پلاست های 2 در 2 را در هزار نقطه شهر بجنورد مدنظر قرار دادیم تا کاندیداها عکس و پوستر خود را بر آن نصب کنند.

وی پرهیز از استفاده از امکانات اداری به نفع کاندیداها را مورد توجه و تأکید قرار داد و همچنین خواست که بر اساس ماده 10 قانون انتخابات، دستگاه ها تمام امکانات خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات استان قرار دهند./س

برچسب ها: انتخابات ، مظهر ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.