سارقاني که با طرح و نقشه قبلي اقدام به سرقت يک تابلو فرش 500 ميليون ريالي در يکي از خانه‌هاي اشرافي پاسداران کرده بودند، با تير پليس تهران بزرگ دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند شب گذشته حدود ساعت يک بامداد يکي از اهالي پاسداران با پليس تماس گرفته و آنان را در جريان يک سرقت خشن و ربودن تابلو فرش نفيسش به همراه مقاديري پول نقد با خبر مي‌کند.

ماموران کلانتري بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام مي‌شوند و در بين راه با گشت هدفمند در منطقه و با تجربه کافي مي‌توانند دو سارق منزل را که با در دست داشتن يک تابلو فرش در حال عبور بودند شناسايي کنند.

دراين راستا متهمان با رويت واحد گشتي اقدام به فرار کرده و با برجاي گذاشتن تابلو فرش از ميله‌هاي حفاظ يک خانه به سمت پشب بام منازل فرار مي‌کنند.

ماموران نيز با کسب اجازه از صاحبان خانه‌هاي مسکوني وارد پشب بام شده و به تعقيب متهمان فراري مي‌پردازند.

با گذر از چند خانه و شليک تير‌هاي هوايي مستمر پليس و بي‌توجهي سارقان، ماموران يکي از متهمان را مورد اصابت گلوله قرار مي‌دهند و در نهايت هر دو سارق را دستگير مي‌کنند.
 
در بازرسي اوليه از کوله پشتي يکي از متهمان بيش از 170 ميليون ريال پول نقد که از خانه مالباخته به سرقت برده بودند، کشف و ضبط مي کنند.

سرهنگ اقبال اماني با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: پس از انتقال متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتري ، مالباخته به کلانتري مراجعه کرد و اظهار داشت: اين دو نفر در حالي که به صورتشان نقاب زده بودند، وارد منزل بنده شده و با تهديد چاقو و گاز اشک آور مرا درون اتاق حبس کرده و تمام پول نقد و تابلوي نفيسم را به ارزش ريالي 500 ميليون ريال به سرقت بردند.

رئيس کلانتري 102 پاسداران خاطرنشان کرد: در نهايت با توجه به سابقه دار بودن متهمان و سرقت منزل با سلاح سرد جهت بررسي بيشتر و کشف ساير جرائم به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شدند.  








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار