سارقي حرفه‌اي که تنها در يک چشم بر هم زدن گوشي گران قيمت مي‌دزديد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي افزايش سرقت گوشي و شکايت هموطنان در محدوده خيابان وليعصر (عج) کلانتري 105 سنايي موظف شد تا متهم و يا متهمان اين سرقت‌هاي پي در پي را شناسايي و دستگير کند.

ماموران تخصصي کلانتري با بررسي تحقيقات گسترده و اطلاعاتي خود و رصد دوربين‌هاي امنيتي توانستند متهم اين سرقت‌ها را که فردي سابقه دار و حرفه‌اي بود به هويت "محمد" 22 ساله شناسايي کنند.

در اين راستا ماموران کلانتري 105 سنايي با تمام ظرفيت خود در محمدوده‌هاي احتمالي حضور متهم به طور نامحسوس مستقر شدند.
به دنبال اين موضوع ماموران در حين رصد خيابان بودند که ناگهان مشاهده کردند يک دستگاه موتور سيکلت با يک نفر سرنشين در يک چشم بر هم زدن گوشي يک شهروند را قاپيد و بلافاصله متواري شد.

 با اعلام اين خبر به واحد هاي گشتي منطقه طرح مهار به اجرا در آمد و در نهايت با شليک پليس سارق دستگير و به کلانتري انتقال داده شد.

سرگرد ناصري با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در بازرسي از متهم بيش از ده‌ها گوشي همراه گران قيمت کشف شد و نامبرده نيز به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد و در نهايت به دليل حضور تعداد زيادي از شهروندان در خصوص سرقت تلفن همراهشان، پرونده به همراه متهم در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

لازم به ذکر است که مالباختگان مي‌توانند براي براي شناسايي و شکايت در خصوص سرقت تلفن همراهشان در محدوده خيابان وليعصر به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان خرمشهر، خيابان عشقيار، ميدان نيلوفر، مراجعه کنند.





برچسب ها: سرقت ، گوشی ، حرفه ، سابقه ، آگاهی ، مراجعه ، سوم ، آدرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار